جدیدترین مدلهای لباس برای خانمها و آقایان

جدیدترین مدلهای لباس برای خانمها و آقایان

جدیدترین مدلهای لباس برای خانمها و آقایان

جدیدترین مدلهای لباس برای خانمها و آقایان

مدلهای بسیار زیبای کت و دامن 2012 (سری1)، برای خانمهای خوش سلیقه

سلام

در این پست مدلهای بسیار زیبای کت و دامن سال 2012 رو مخصوص خانمهای شیک پوش و خوش سلیقه می تونید ببینید، امیدوارم که لذت ببرید.


برای دیدن سایر مدلها به ادامه مطلب بروید.  








































امیدوارم از دیدن این مدلهای زیبا لذت برده باشید، منتظر مدلهای دیگر کت و دامن باشید. 

نظرات 7 + ارسال نظر
محبوبه پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 05:43 ب.ظ

واقعا قشنگ بود مرسی

چشمات قشنگ می بینه عزیزم

غزل سه‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:42 ق.ظ

wow
عالی بود
خوشکل بود
حال کردم

مصی چهارشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:16 ب.ظ

سلام سحر جان.مصی24 ساله هستم از اهواز.تمام مدلهای مجلسی. کت و دامن.عروس.نامزدی و غیره رو که گذاشتی دیدم.من 10 ساله که تو کار دوخت لباسم و در حال حاضر دانشجوی رشته ی طراحی و دوخت لباسم و هرمدل لباسی رو نمی پسندم اما باید بگم از مدلهات خیلی خوشم اومد و واقعا نظرمو جلب کرد البته نمیگم همه اما 90 درصدشون عالی بود واقعا مرصی

سلام مصی جان،
تو هم اسم دوست من هستی که اسمش معصومه بود ولی من بهش می گفتم مصی
خیلی خوشحالم که پسندیدی، امیدوارم به درد کارت هم خورده باشند و استفاده کنی ازشون
شاد و موفق باشی خانمی

هستی یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:02 ب.ظ

خیلی ناز بودن خصوصا سیاه سفیده

شما هم خوش سلیقه و نازی

fateme دوشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:27 ب.ظ

kheyly aly bod

ممنون از شما دوست عزیز

بتسابه یکشنبه 19 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:42 ب.ظ http://charm.blogfa.com

سلام از عکساتون ممنونم

sheyda جمعه 21 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 04:40 ب.ظ

modelatoon kheyliii ghashangeeeeee......mer30

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد