جدیدترین مدلهای لباس برای خانمها و آقایان

جدیدترین مدلهای لباس برای خانمها و آقایان

جدیدترین مدلهای لباس برای خانمها و آقایان

جدیدترین مدلهای لباس برای خانمها و آقایان

کاپشن و اورکت مردانه، مدلهای جدید پائیز 2011 (سری چهارم)

در این پست می توانید مدلهای جدید کاپشن و اورکت مردانه را ببینید.

تمامی مدلها مربوط به پائیز 2011 می باشد.




برای دیدن سایر مدلها ادامه مطلب را ببینید.




















































نظر فراموش نشود... تا پست بعدی شاد باشید و سلامت.

نظرات 11 + ارسال نظر
دنیا پنج‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 03:19 ب.ظ

مدل هاتون زیبابود ولی توش خبری ازپالتوی مردانه نبود.

دنیا جان،
دقت کن خانمی، مدلهای چهارم، هفتم و هشتم پالتو مردانه هستند دیگه!
توی این پست هم می تونی مدلهای پالتو بیشتری رو ببینی.
http://iranianfashion.blogsky.com/1390/07/23/post-19/

سحر جمعه 13 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:19 ق.ظ http://iranianfashion.blogsky.com

پاسخ دنیا جان:

وای عزیزم، من فکر کردم واسه یادداشت آخر، نظر نوشتی!
این یادداشت اصلا پالتو نداره، توی عنوانش هم اسمی از پالتو نیاوردم.
برای دیدن پالتوهای مردانه یادداشتهای زیر رو ببین:
http://iranianfashion.blogsky.com/1390/08/11/post-28/
یا
http://iranianfashion.blogsky.com/1390/07/23/post-19/

موفق باشی.

بهنام جمعه 30 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:58 ب.ظ

مرسی عالی بود.

خواهش می کنم، خوشحالم که خوشتون اومده

موران ملکی چهارشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:37 ب.ظ

قدیمی خیلی خیلی بد

واقعا؟؟؟ ببخشید ولی این رو باید به طراحهای لباس بگید!! چون همین مدلها در پائیز 2011 مد شده بود و در ویترینها برای فروش گذاشته شده بودند!! تقصیر من نیست!

احمد چهارشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:36 ق.ظ

سلام خسته نباشید . من از اورکت سبز رنگ که یه کلاه پشمی داره خیلی خوشم اومده . اینو کجا میشه خرید ؟ تو ایرانه یا خارج ؟ ادرس سایت داره؟ خواهش مندم جوابم را بدهید.با تشکر

سلام
این مدلها رو تا جایی که خاطرم هست از سایت آمازون گرفتم به سایت amazon.com یه سری بزنید، امیدوارم که پیداش کنید.

amir پنج‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:53 ق.ظ

به نظربنده عالی بود

خوشحالم که دوست داشتین، باز هم سر بزنین

محسن شنبه 8 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 02:27 ق.ظ

خیلی خوب بود اما برای تهیه به کجا مراجعه کنم

لیلا سه‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 06:49 ب.ظ

دوست دارم عاشقتم واقعا جالب بود از ته دلم دوست دار مرسی از زحمات شما سحر جون

مینا پنج‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:43 ب.ظ

مدلارو دوست داشتم مرسی

hossein bidhendi یکشنبه 12 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:30 ب.ظ

kheili gand bood

ali پنج‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:19 ب.ظ http://ali-sh2000.blogfa.com

salam.modelhay ghashangi bood vali jadid nistan

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد