جدیدترین مدلهای لباس برای خانمها و آقایان

جدیدترین مدلهای لباس برای خانمها و آقایان

جدیدترین مدلهای لباس برای خانمها و آقایان

جدیدترین مدلهای لباس برای خانمها و آقایان

مدلهای لباس نامزدی بسیار زیبا (سری اول)

در این پست مدلهای لباس نامزدی بسیار زیبا را برای شما دوستان قرار می دهم


با من همراه باشید و نظرات خود را بنویسید.


برای دیدن ادامه عکسها، ادامه مطلب را ببینید. 


مدلهای جدید و بسیار زیبای لباس نامزدی






































امیدوارم از دیدن این لباسهای زیبا لذت برده باشید. 

در پست بعدی مدلهای زیبای لباس عروس را برایتان خواهم گذاشت. 


نظرات 13 + ارسال نظر
رها پنج‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:12 ب.ظ

سلام دوست خوبم

خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی .......................

قشنگ بودن

مرسیییییییییییییییییییییییییییییی

مخصوصا لباس های این پست.

اگر بازم داشتی دریغ نکن.

ممنون میشم وقتی وبلاگتو بروز کردی و بازم از این عکسا گذاشتی منو از طریق ایمیل با خبر کنی تا سر بزنم و استفاده کنم.

بازم ممنون.

قربون تو

دوست دارم

سلام
خواهش می کنم رها جان
خوشحالم که خوشت اومده.

حتما باز هم می ذارم. منتظر باش.

اگر یادم بمونه حتما واست ایمیل می فرستم که وبلاگم رو آپدیت کردم . ولی بد نیست تو هم سر بزنی هراز گاهی، خوشحال می شم که بی دعوت هم بیای

سحر شنبه 5 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:29 ب.ظ http://iranianfashion.blogsky.com

پاسخ به هاله:
وای هاله جان به لطف امکانات بسیار زیاد بلاگ اسکای، من آدرس ایمیلت رو از دست دادم

می خواستم امروز برات ایمیل بفرستم که وبلاگ آپدیت شده!

امیدوارم خودت یه سر بزنی، این هفته مرتب آپدیت می کنم.

خوش باشی خانمی

نازنین سه‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:02 ق.ظ

از آخر سومی خییییییییلی نازه جون میده واسه جشن نامزدی.مرسی خیلی قشنگ بودن

نازنین جان سلیقه ات خیلی خوبه من خودم هم از این مدلهای یکطرف بند دار خیلی دوست دارم

paniza چهارشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 07:59 ب.ظ

binazir bodan hatman bazam miyam mer30 mamnooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooon

elham پنج‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:34 ق.ظ

سلام دوست عزیز بابت زحمتی که برای بلاگ خوبت کشیدی ممنون من بیشتر عکس ها رو دیدم !

ممنونم الهام جان، خوشحالم که دوست داشتی

زهرا سه‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 07:35 ب.ظ http://kolbe1373.blogfa.com

سلام
عالی بود
ممنون

سلام زهرا جان
مرسی که سر زدی
خواهش می کنم و خوشحالم که دوست داشتی
باز هم به من سر بزن

زیبا سه‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:54 ب.ظ

واقعا عالی بود دستت درد نکنه
خیلی خیلی خیلی توپ بود

بتی دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:43 ب.ظ

سلام
ممنون خوب بود

خواهش می کنم خانمی

مهسا جمعه 12 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:00 ب.ظ

بدبدبد

ارزو شنبه 18 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:12 ق.ظ

عالی بود عزیزم

ندا شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:56 ب.ظ http://love1777.blogfa.com

عالییییییییییییییییییییییییییییییییییی

ستایش سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:00 ق.ظ

وای واقعاداغون شدم خیلی خوشگلن مخصوصن اون نارنجیه مرسی از زحماتت

ضحا پنج‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 02:41 ب.ظ http://roialcabinet@gmail.com

جالبن‌مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد